1.3.2023

Verenluovutuskampanja 1.3. – 31.5.

Reserviläisliiton ja Suomen Punaisen Ristin Veripalvelun valtakunnallinen verenluovutuskampanja järjestetään 1.3.–31.5.2023.

Kampanjalla halutaan muistuttaa Reserviläisliiton jäseniä verenluovutuksen tärkeydestä: verenluovuttajien rooli suomalaisen huoltovarmuuden ja valmiuden kannalta on merkittävä.

Louhisaaren Reserviläisille on luotu oma VeriRyhmä. Kun menette luovuttamaan, mainitkaa meidän VeriRyhmä (yhdistyksen nimi) niin olemme paremmin mukana kampanjassa. Luovutuspaikkoja on 24.3 Nousiainen, 3.4 Mynämäki, 11.4 Raisio ja Turussa ma – pe klo 11–18. Ajanvarauksella varmistat, ettei tule turhaa reissua. Verta kannattaa luovuttaa toki tuon kampanjan jälkeenkin ja mainita yhdistyksen VeriRyhmä.